Sejarah dalam hidupku berulang..

Sejarah berulang semula.. 
Gege~

Tidur dengan masa yang tidak cukup kembali berulang kepada diriku. Kalau dahulu ketika sedang waktu belajar di Kolej. Tetapi 2-3 hari lepas pula sejak kenduri kahwin sepupu saya di kawasan Segamat sehingga lah ke hari ini. Pagi tadi okey jer.. Dah nak masuk tengah hari, mengantuk yg teramat. Balik rumah pun mkn jer, tido tak jugak. Baru nak dapat lelap dah lewat rupanya untuk saya ke pejabat semula sebelah petang. Terima kasih buat tunangku yang disayang, Nurnabilah. Kerana menghantar mesej dan terus membuatkan saya sedar untuk kembali ke pejabat. Bernasib baik juga lepas masuk kerja, kerana tiada laporan atau tugas yang perlu saya lakukan. Dan akhirnya saya ke blog bangunan bilik kuliah untuk memantau peralatan dalam keadaan mencukupi dan sempurna.

Setakat ini sahaja dahulu.. Da..da..

Popular posts from this blog

Baju kurung tetapi jarang, apa motif pengeluarannya?

Tarikh-tarikh yang penting bersama jelitaku, Nurnabilah Zolkiple