A flower from me to you

For you sweetheart, Nurnabilah A chocolate for you also


 Terima lah bunga ini tanda mohon maaf dan sayang kepadamu Nur, tunangku. Saya melakukan kesalahan tanpa saya sedari sendiri. Dan sekiranya selepas ini berlaku lagi, harap Nur dapat menegur akan kesilapan yang saya lakukan ini. 

_________________________________________________________________________________

Terima kasih atas makanan yang Nur berikan malam ini, mee hailam yang sedap. Licin kan saya makan. Sedap. Terima kasih juga kerana menerima kemaafan dan senyuman Nur telah membuatkan saya terus membuatkan saya tenang dan selera makan ada semula. Nur'ku Sayang, saya sayang Nur sepenuh hati.

Popular posts from this blog

Baju kurung tetapi jarang, apa motif pengeluarannya?

Tarikh-tarikh yang penting bersama jelitaku, Nurnabilah Zolkiple