Dah lama tak menaip dalam blog ini sejak pulang dari Sabah dan tiada komputer dekstop di rumah.
Dan akhirnya saya berjaya menaip semula di komputer hak milik sendirian berhad yang baru.
Di sini saya letakkan gambar komputer yang telah saya ubahsuai.


CPU jenis Compaq dan Monitor pula jenis AOC 20".  Semasa saya membelinya, ia adalah free dos dan hanya aksesori lain diberikan percuma. Dan ianya telah saya install dengan Windows 7 Ultimate, Genuine Pro Extended Purchased. Yang berharga RM220 secara online 3 bulan lalu. Dan komputer itu telah saya sambungkan dengan Hi-Fi rumah.


Dengan fungsi audio yang hebat, saya telah mengubah sistem audio PC itu dengan menambah audio card. Memang terbaik ketika bermain permainan Need for Speed Most Wanted dan Warcraft V.

Sekian sahaja kali ini. Wasalam.

Popular posts from this blog

Baju kurung tetapi jarang, apa motif pengeluarannya?

Tarikh-tarikh yang penting bersama jelitaku, Nurnabilah Zolkiple