PC DESKTOP

Salam sejahtera buat semua bloger2 dan pelawat.



PC Dekstop aku telah ku berikan kepada kakak. PC itu adalah PC lama yang telah aku modified.
Dengan penambahan Memory dan Harddisk. Sudah dapat melajukan proses komputer itu dalam keadaan normal. Jika tidak, sebelum ini hanya mampu buat kerja-kerja pejabat sahaja. dengan penambahan yang telah dilakukan, ia mampu diletakkan game yang high perfomance.

Mungkin selepas aku pulang dari bercuti ke Sabah, akan aku beli yang lain untuk aku juga. Mana boleh tahan, komputer dekstop tiada di rumah. Balik dari pejabat pun, mesti lah nak main game jugak. Bagi hilangkan keletihan dari tempat kerja.

Popular posts from this blog

Baju kurung tetapi jarang, apa motif pengeluarannya?

Tarikh-tarikh yang penting bersama jelitaku, Nurnabilah Zolkiple