Shōsan.Ashraf : Pengenalan

Salam sejahtera kepada semua warga blogger.. Selamat datang ke blogger aNa AsHrAf. Saya sebagai pencipta dan peneraju akan menggunakan unsur-unsur elemen yang terbaik bagi memberikan semua seronok melayari blogger saya ini. Nama saya ialah Mohammad Ashraf Bin Abu Bakar dan dikenali di alam siber ini sebagai Shosan Ashraf. Berusia....calculate sendirilah December 1986. Saya berasal dari Segamat, Johor, Malaysia. Saya bekerja sebagai Juruteknik Komputer di salah sebuah institusi kerajaan di Malaysia iaitu UiTM (Universiti Teknologi MARA). Dan sudah bekerja selama 3 tahun. Berkelulusan Diploma Sains teknologi Maklumat di Hokkaido Institute of Technology, Japan. Dan Sijil teknologi Maklumat di Kolej Komuniti Segamat2, Malaysia. Sekian sahaja untuk permulaan di alam siber : blogger daripada saya. Diharap semua menyukainya.

Popular posts from this blog

Baju kurung tetapi jarang, apa motif pengeluarannya?

Tarikh-tarikh yang penting bersama jelitaku, Nurnabilah Zolkiple